« vorige  |  maart 2024  |  volgende »

Dinsdag 5 maart 2024 Gespreksgroep ZINGEVEN

Gespreksgroep ZINGEVEN

Wij willen nadenken over onszelf en de zin van het bestaan. Wij gebruiken in onze samenkomsten als uitgangspunt het Christelijk Universeel gedachtengoed en andere religieuze bronnen.
De deelnemers hebben de mogelijkheid zelf een onderwerp/tekst voor een samenkomst in te brengen. Liefst van tevoren doorgegeven aan theologe mevr.
Jose van Bergen, zodat zij zich vanuit haar expertise op de tekst/het onderwerp kan voorbereiden. Indien mogelijk verstuurd per mail naar de deelnemers.
Het verloop van de bijeenkomt is enigszins gestructureerd: - Wij gebruiken
15 - 20 minuten voor bijpraten en koffiedrinken. - De tekst/het onderwerp wordt indien nodig twee keer voorgelezen/omschreven.  - Wij overdenken vijf tot tien minuten de tekst/het onderwerp. - Tot slot delen wij onze overdenking met elkaar.

Tijd: 19.30 tot 21.00 uur.
Locatie: Het Karspel Bellingwolde (Hoofdweg 227, achter de Magnus kerk) Wij worden ondersteund door de Magnus kerk.

Dinsdag 12 maart 2024 Gespreksgroep ZINGEVEN

Dinsdag 19 maart 2024 Gespreksgroep ZINGEVEN

Dinsdag 26 maart 2024 Gespreksgroep ZINGEVEN

Woensdag 27 maart 2024 Open Koffieochtenden 31 januari
Locatie: •Koffiedrinken in Vriescheloo op 31 januari om 10:00 uur.. https://www.pkn-bellingwolde.nl/koffiedri
Tijdstip: 10.00 uur  - 11.30 uur

Kerkdiensten Blijham, Bellingwolde, Vriescheloo en Wedde.
kerkdiensten

Kerkdienst Blijham beluisteren