zondag 3 december 2017

Locatie:
 Kerk Oosteinde 31, Blijham

Kindernevendienst
Vanaf 3 december start het Adventsproject van dit jaar: Kerst met Aña, Julia en Luiz. We gebruiken het Adventsboekje van Stichting Op de Hoogte van Bolivia. Op de 4 Adventszondagen horen we de verhalen van Aña, María, Julia en Luiz die vertellen over een engel in de tempel, een engel in Nazareth, over liederen van blijdschap en over Jozef en Maria die op reis gaan. De kinderen werken tijdens de 4 zondagen van Advent aan een retablo, een drieluik, met een Boliviaanse kerstvoorstelling; het belooft prachtig te worden! De kinderen hebben allemaal een persoonlijke uitnodiging gekregen om ook dit jaar weer mee te doen met het project: welkom allemaal. Om in de stemming te komen, zijn er bij het koffiedrinken voorafgaand aan de dienst, koekjes naar Boliviaans recept! (Zie ook tabblad Actueel)

Kerkdiensten Blijham, Bellingwolde, Vriescheloo en Wedde.
kerkdiensten

Kerkdienst Blijham beluisteren